תאור
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה טכנאי תמיכת PC למחלקת המחשוב. תיאור התפקיד: תמיכה במשתמשים פנים ארגוניים בתקלות חומרה ותוכנה, שירות פרונטלי ותמיכה מרחוק , עבודה מול מערכת קריאות, תמיכה במשרדים מרוחקים (הגעה פיזית)
דרישות
הכרות עם מחשבים ניידים, ניסיון באבחון ובטיפול בתקלות חומרה ותוכנה, ניסיון בפתרון תקלות office ו- windows, ניסיון בהתקנת מערכות הפעלה, ניסיון בעבודה עם מכשירי מובייל וטאבלטים, הכרות בסיסית עם active directory, exchange, sccm , אנגלית טכנית ברמה טובה , היכרות וניסיון קודם עם ציוד מולטימדיה- יתרון, עצמאי.ת, אחראי.ת, חרוץ.ה, ראש גדול, יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה, ראיה מערכתית , יכולת ניהול מספר משימות במקביל ועמידה בתנאי לחץ, יכולת קביעת סדרי עדיפויות, בעל יכולת לעבודה עצמאית , מוטיבציה גבוהה ללמוד ולהתקדם